رویدادها آرشیو خبر ها
به دست آوردن پیروزی آسان نیست

به دست آوردن پیروزی آسان نیست

پیروزی هرگز آسان نیست و به دست آوردن یک برد مهم اهمیت زیادی دارد. شزنی، سنگربان لهستانی بانوی پیر در خصوص برتری شب گذشته تیم اش برابر رم با بیان این جمله به ارزشمندی سه امتیاز پیروزی مقابل جالوروسی اشاره می کند.

 

هرگز به دست اوردن پیروزی آسان نیست، رم خیلی خوب بازی کرد و تقریبا در لحظاتی نیز ما را به زحمت انداختند، بازی متعادل و برابری بود اما ما توانستیم به خوبی نتیجه ای که می خواستیم را به دست بیاوریم. خیلی هماهنگ بازی کردیم و به حملات خود ادامه دادیم و در اواخر بازی جالوروسی نتوانست فرصتی برای گل بر روی دروازه ما خلق کند.

 

اما خط دفاع یووه

 

ما یک دیوار دفاعی فوق العاده داریم، همیشه گفتم که سنگربانی در یووه یک فرصت و شرایط استثنایی را دارد زیرا همیشه مدافعینی اماده و قوی پیش روی شما هستند که به شما کمک می کنند. به ویژه در هفته های اخیر واقعا خط دفاع ما فوق العاده کار کرده.

 

رونالدو

 

او برای تیم بسیار مفید است، تغییراتی که او سبب شده برای ما مفید بود، در خط حمله مهاجمینی بزرگ داریم و اگر گلی دریافت نکنیم می توانیم در اکثر بازی ها به پیروزی برسیم.

 

مانژو و دیبالا

 

مانژوکیچ یک انسان کاملا معمولی ست، خیلی کم صحبت می کنم و ترجیح می دهد در میدان حرف بزند و این بسیار مهم است، او را خیلی خوشحال و خرسند می بینم به نظرم در حال لذت بردن از این لحظات است و خیلی هم سرحال و اماده است. اما دیبالا، به نظرم در حال ثبت عملکردی فوق العاده است، خیلی خوب کار می کند، هر چند که سال گذشته در شروع فصل گل های زیادی زد اما امسال پخته تر و در عین حال سرسخت تر شده، خیلی خوب برای به دست اورن فرصت و گلزنی تلاش می کند، می جنگدد و در مجموع برای تیم موثر است. شب گذشته در سمت راست زمین خیلی به دشیلیو کمک کرد، بازیکنی با سطح دیگری از کلاس بازیگری ست.

 

لیگ قهرمانان

 

پیروزی همیشه به شما انگیزه ای برای تلاش برای بردن در بازی های اینده میدهد، برای لیگ قهرمانان باید دو ماهی منتظر بمانیم، الان به بازی در برگامو فکر می کنیم و زمانی که برابر اتلتیکو بازی خواهیم کرد می دانیم که باید در ان بازی نیز به برتری برسیم، هر چند می توانست قرعه بهتری باشد اما برای رسیدن به پایان رقابت های لیگ قهرمانان باید هر رقیبی را از پیش روی برداری.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: